MIDSOMMARAFTON!




Glad midsommar säger jag till alla där ute i Sverige!

Här i min sommarstuga skiner solen och det är 25 grader varmt. Jag ska ta mig ett dopp i sjön innan jag sätter på mig min vita midsommarklänning och springer runt i barfota i gräset och äter jordgubbar.

Nej, det är typiskt midsommarväder, regn, blåst och sen helt plötsligt tittar solen fram snabbt. Det blir tights eller jeans under klänningen, barbent = inget jag rekommenderar. Det är ju 17 också att fint väder aldrig kan komma till midsommar. Men nästa vecka verkar mer lovande......:D

Ha DE UnDERbarT!

Kommentarer
Postat av: lina

glad midsommar :)

och det är hemskt med vädret verkligen :(

2009-06-19 @ 13:39:58
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: lina

jaha har du också en sommarstuga i småland ?

det har jag med i Virserum ;D

KRAAAAM :D <3

2009-06-19 @ 14:47:47
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0