You should be dancing

Hej godingar!

Puuh, dansuppvisningen samt pianospelande på Palladium gick bra. Träning/genrep med dansen sedan 12 så det är ganska förståligt att kroppen är trött. Jag ger en klapp på kinden till mig själv och har gett mig pluggförbud idag (me like).
Ni anar inte hur mycket som händer i mitt liv just nu. Nästan för bra för att vara sant. Ska göra ett sammanfattade inlägg med allt. Det är sinnessjukt men så otroligt roligt.

Shining stars dans, tantdans, piano, hip hop dans och showdans i slutet. Här har ni lite crazy pix med dansgänget i olika kostymer.


Shining star och tantklädsel.



I'm the hiphopare och de andra ser mer ut som de behöver en rundaGina Tricot för att fräscha upp garderoben.


Yeey!


Så kallade "normala"

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, vad snygga vi blev!//dansjohanna

2009-06-03 @ 16:49:55
URL: http://marrifol.devote.se
Postat av: Carro

Haha, överhärliga bilder! Fan va kul det var!



PS. Diggar Cornys min på andra bilden xD

2009-06-03 @ 17:09:46
URL: http://tullesarea.webblogg.se/
Postat av: Cornelia

Ja, vi var så j*vla bra!!



Haha, ja eller hur, ser helt lost in the blåst ut...





2009-06-03 @ 18:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0