The svar

Hur får du så att man ser hur många som besöker bloggen just nu, och hur många unika besökare som varit idag?
Det är mega lätt att fixa, du går bara in på susnet (<-------LÄNK), där står allt, good luck!

Hur VILL du att ditt liv ska se ut om tio år?
Jag ska då vara en lycklig tjugofem (eller 24, för jag har ju inte fyllt 15 än)  åring med pojkvän och vänner som alltid finns där för mig. Alla som jag känner ska må bra och leva! Gått ut lysande betyg och tjänar riktigt mycket kulor på min basket, har en stor framgångsrik blogg samt gör modelljobb. Najs life!

Ångrar du ofta beslut och dylikt?
Hehe jag kan ha beslutsångest när det gäller att köpa vissa klädesplagg hahah, men annars brukar jag inte ångra mig med speciellt mycket. Jag brukar ofta tänkA ett steg länge (när det gäller vissa saker), mamma lärt mig tihi:P


Saknar du din barndom mer än du längtar till att du blir lite äldre?
Det var en riktigt bra fråga. Som liten är man söt, blond och utan problem men framtiden känns ändå mycket mer lockande just nu. Man vill ut och upptäcka världen och ser och vet att man har massvis med roligheter framför sig.

Nämn 5 saker du skulle ta med dig om ditt hus skulle börja brinna.
Om jag nu hade kunnat göra det för största sannolikheten hade varit att jag lagt mig ner på alla fyra och slagit sönder fönster fortast möjligt. Men om jag nu hade kunnat det så hade jag tagit med mig, min mamma, pappa och min bror i varsin hand( ja jag har tre händer), alla mina bilder (= min dator samt lösa fotton, det räknas som en grej hihi). Då är vi uppe i fyra " grejer". Sista saken jag hade tagit med mig är nog en smörkniv, det är ju alltid bra att ha, hahah nä knappast skoja. Jag hade nog tagit  med mig min bok om mig som bebis som mamma skrev om mig när jag var liten (den är så söt, både jag och mamma bölar typ när vi läser den :D<3).

Var får du all din inspiration ifrån till dina fina outfits?
Det får jag från mycket, allt från tjejer på stan till kändisar. Men bloggar är nog ändå största inspirationskällan.

Vad vill du göra när du är färdig med skolan?
Jag vet inte ens vilken linje jag ska välja men basket är ju något som jag älskar. Kanske blir det plugg utomlands ett tag....

Har du någon stilförebild?
Jag får nog skriva liknande svar som på en frågan här precis ovanför. Jag inspireras av så många. Det kan vara en fett snyggt klädd kändis i New york till en  tjej i parallelklassen som kombinerat sina uggs på ett snyggt sätt haha. Men tjejer som jag verkligen beundrar för deras stil (m.m) är bl.a Elin Kling och Lisa.

Snyggaste manliga kändisen? ;)
Hihi finns många, jag faller för alla flickidoler haha.  Danny (<3<3<3), Zac Efron och Måns är riktiga sötingar.

Vad använder du för smink?
Ett slags puderliknande grej som jag fått en tidning (ääärrr typ slut och måste införskaffa något ordentligare), rouge, mascara samt något slags läppsyl med färg på the lips.

Vad tycker du om mig? :)<3 (Rebecka)
Hihi du är flickan som gått i samma klass som mig sedan vi var typ 120 långa (fast jag var ju alltid längst så jag var väl runt 135). Vi har gjort myyycket kul tillsammans och du är en härlig prick som lyser upp min vardag!
En del av mig helt enkelt!

Vart bor du?
Långt ner i landet i Skåne, i självaste Malmö.

Har du en bästavän? isf vad heter hon/han?
Jag har ingen speciell bästa bästa vän, däremot har jag många nära vänner som jag verkligen tycker om. Dessutom har jag två  "Världensbästamalbaslag" (94:a laget samt damlaget som jag lär känna bättre och bättre).

Vad gillar du att hitta på på fritiden?
Jag hittar på massvis på fritiden, fast saken är att jag gör så mycket att jag inte har tid med just någon fritid. Fast det jag gör älskar jag ju att göra. Jag spelar basket 4-5 ggr i veckan, dans 1 gång och spelar piano 1 gång (fast piano ska man ju öva varje dag). Dessutom älskar jag ju att skriva här så jag är fullt sysselsatt.

Vilken är din favorit affär?
Jag diggar de där vanliga affärerna, tricket är bara att kombinera sakerna på sitt eget sätt. Gina Tricot, H&M, Vero moda. Second hand kan man också finna vissa pärlor.

Har du någon mer fråga så tveka inte att ställa den så svara jag bums!

Kommentarer
Postat av: lina

hhahahahhahahah :D

hur fick du prao där ?

jupp det gör jag dem är 11 och 10 :P haha :P

ja det är jätte kul faktist !! :)

KRAM

2009-03-11 @ 15:25:15
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: Rebecka

bra svar på min dumma fråga, hihih <3

2009-03-12 @ 19:03:15
URL: http://bbcauz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0