håll dig till en sak Paulina



Tankarna förs ofrånkomligt från no skitet som jag läser till annat kul som sommar, gladiatorskor och jeansjackor(skärpning från min sida).

Att just en jeansjacka inte finns i min garderob är nästan skam, det är ju ett måååååste. Det känns dock som det var 3 år sedan jag gick ordentligt och kollade i affärer/shoppade. Jag har verkligen inte hunnit det, är inte det smått sjukt.
 Så har verklingen ingen koll på utbudet i affärer.
Second hand är ju ett super hett ställe att kolla in också...

Men vet du någon affär som har någon snygg, ljus jeansjacka (helst 3/4 arm)? Hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: Carro

Eller hur, jeansjacka är ett måste och ändå har inte jag heller en!! Om du hittar någon fin får du gärna tipsa ;)



För första gången på fleeeera veckor ska jag shoppa idag.. Har inte heller haft tid innan... det finns lixom aldrig tid till det :O

2009-05-12 @ 14:26:39
URL: http://tullesarea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0