KÄNDIS!


En bild då vi precis tränat klart under regionsuttagningshelgen (fler timmar) och är helt slut, osminkade och ser mer eller mindre hemska ut.
Kul att just den bilden publiceras i en av Malmö gratistidningar. Hahah!  Men whatever liksom....

Idag är man med på bild lite var och här i Malmö. Både i City tidningen och i Skånska dagbladet där det även står om mitt lag, malbas f94 (även lite om mig). Artikeln i City har även lästs upp i radion (Din gata) och på fredag är vi med i Sydsvenskan.
Något som vill ha ens autograf?

Riiiiktigt fett om ni frågar mig.

Här kan du läsa om mig/oss i City

Kommentarer
Postat av: J.

Är du 1.90 cm lång?!?! :o

2009-05-22 @ 19:19:05
Postat av: Cats på Cirkus

Har sökt i Sydsvenkan men hittar ej nån artikel om er!Hoppas det går bra för dig i Göteborg.



Kolla in Cats bloggen, det är Ange som gjort headern och de andra sakerna som ligger utanför mallarna. Lastbilen i det senaste inlägget är hennes verk!





Du kan väl lägga upp en länk till bloggen! ?



Och håll gärna utkik där lite då och då för det kommer roliga tävlingar där man bl.a kan vinna biljetter, ibland med hotellnätter, backstagepass och andra saker som nog inte går att köpas för pengar!



Skriv nån i kommentar rutan och upptäck att den är inte som andra rutor; Anges verk det också!



www.cats.blogg.se



2009-05-23 @ 23:13:07
URL: http://cats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0