sysselsättning



Hallå hallå!

Sitter och löser lite Veckoreyn korsord och glassar i solen. Underbart om in frågar mig.
Tillägger också att jag har fyllt i vissa fält i korsordet (jag är inte helt stendum) det är bara det att pennan inte är den bästa haha.
Senare idag får man ta tag i liten plugg men den tiden den sorgen.
Har också kommit in i en drog preiod av kanelgifflar (ja det finns sådana perioder också), är helt galen i sådana för tillfället.
Hoppas ni anteckar, annars får ni ha de så bra sålänge i alla fall!

KRAM & PUSS!


Kommentarer
Postat av: RIVETS

sv: jag meeeed! :O ska vi bilda klubb eller!? :D <33

2009-05-02 @ 18:02:02
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0