WOW!

Heeej!

Oj oj oj....vilken helg säger jag bara. Vilka upplevelser! 
Sveriges bästa basketspelande 15:åringar har samlats och tränat/spelat mot varandra. Imorgon kommer bilder och grejer men så länge får ni nöja er med att höra att jag är väldigt nöjd över min insats och bugar och bockar stort för Miki Herkel cup som är en grym upplevelse med grymma coacher, grymma lirare och med ett grymt stipendium i min hand vid avslutningen kan jag knappt fatta vad som hänt.
Måste sova på saken för att egentligen riktigt förstå.

hA DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: Musikalen CATS på Cirkus

Är så nyfiken...men misstänker att det gick väldigt , väldigt bra för dig.



Du är en S T A R !



Kram från Maggan

2009-06-01 @ 09:51:19
URL: http://cats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0