mood



Tjalåå!

Mitt humör är inte på topp just nu, vet egentligen inte varför men känner mig bara trött, trött, trött, lite stressad och trött. Bevis på det är väl att jag var på väg att slänga datorn i golvet då den hängde sig i 3 min.
And...Allt som jag velat ha (kläder) och tittat ut samt visat upp här på bloggen och som jag tänkte önska mig i födelsedagspresen var jag och kollade på en stund i stan idag och ALLT, då menar jag ALLT (okej ett linne fanns kvar) var sluuuuuuuuuut. Nästan värt en tår de där. :(
Imorgon ska jag bomba samtal till butikerna fast som ligger någon annan stans och ringa runt och höra om de har mina godbitar.

HA de bäST!


Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

söt blogg! :)

2009-05-05 @ 22:39:07
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0