VARFÖR IDAG?


1. Stukad tumme 2. Frisk tumme


Sååå lyckat! Min tumme vek sig och är nu rejält stukad. Jag var redan innan träningsmatchen fundersam varför vi skulle klämma in något sådant här när 7 i laget ska upp till regionsuttagning imorgon och alltså stor skaderisk. Det var min tur att ha otur och nu står ja här med vänster tumme tjock, orörlig och öm. Känns förjävligt rent ut sagt. Jag har dessutom aldrig stukat tummen och så gör jag de såklart med sådan här dålig timeing.
De
blir att bita ihop och tejpa.

Nu måste ja packa, packa, packa och gå igenom provet som ja har i morgon en snabbis innan jag lägger mig för min skönhetsömn :P

hA DE bäsT! 

Kommentarer
Postat av: ottie

ouuhhf. aj!

hoppas den blir bättre snart!

2009-05-09 @ 12:48:34
URL: http://rekis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0