bussbull




Har kommit på en sak...Det är helt SJUKT vad mycket skolbuss jag åker...det är riktigt tråkigt om jag ska vara ärligt men 225 gånger bättre än att gå haha. Förutom att man är bunden vid speciella tider så är det ju egentligen lite lyxigt med någon som hämtar upp en och kör en hem varje dag. MEN ibland kör bussen ett långt håll och då har man tråkigt och sysslar med sådana här uttråkningsmetoder...
Har räknat ut att under de här 10 åren jag tagit skolbuss (förskolan- 9:an) har jag suttit i den bussen i 900 timmar. Det är som att jag skulle bo i bussen i drygt 5 veckor haha.
Viktig
information tyckte jag faktiskt! Höhö!

BTW så är tävlingen avslutad och vinnaren kommer presenteras så fort jag fått svar från Bracy.
Spänningen är ooooolidligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0