detsistafrånhelgen


Jag har kramkalas med bollen och en annan spelare (bild från förra matchen).

Det blev tresiffrigt resultat idag.
28-100 till oss, tyckte nästan lite synd om Växjö.
Söndagsångest som vanligt, känner inte alls för måndag och ny vecka igen, fast om jag tänker efter så inträffar inte det speciellt ofta att jag känner för det.
Efter gårdagen med allt systemkamerafotande har jag blivit ruskigt sugen på att köpa (ojdå, julafton snart ju) systemkamera.
Men jag har ju en 12 megapixlars kamera, men det är ju ändå stor skillnad på bilder med systemkamera, helt klart.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ser att din smilande mamma sitter i bakgrunden på läktaren och njuter av dotterns grabbatag!

Grattis till storvinsten!

Växjö måste ha blivit chockade över att motståndarna satte in sin storkanon och skåpade ut dem totalt. Men det var väl kul för alla i ditt lag att spela och göra poäng!

2009-11-16 @ 08:39:28
Postat av: mathilda

vem vann tävlingen om berklocket

2009-11-16 @ 20:58:13
URL: http://myfashionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0