Halsband + makeover



Det här införskaffade jag mig i ALL HAST idag på H&M (var väl i butiken sisådär 3 min). En liten skustering och sedan är det här halsbandet perfekt.
Har länge velat ha och letat efter ett kedjehalsband och H&M har haft ett men som tyvärr är slut överallt nu. Men så såg jag att det här hänga där av en ren slump och det påminner väldigt mycket om det andra från H&M och var väldigt snyggt tyckte jag.  Men det är lite kort och sitter lite högt upp i halsen tycker jag.
Så jag ska försöka hitta något som jag kan förlänge det med i och med att där är ett knäppe där bak.


Kommentarer
Postat av: matilda andren

det var jätte fint, du har bra smak :)

2009-11-10 @ 18:14:31
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Rebecka

kul att vi skyllde på varandra i outfit inläggen, hih. Åh, vad kostade det? :)

2009-11-10 @ 18:19:52
URL: http://rebeckasdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0