intensivtvardetja



Hallå hallå!

Skola, klippning, stan och pianolektion. Sedan hem, käka och byta om på en timme för att sedan träna. Hemma nu runt 21.00 och är dödstrött. Är nöjd med min klippning...vill aldrig klippa mig för vill ha så långt hår som möjligt (nästan) men det behövs ju ibland. Så idag var det tyvärr tvunget att en bit hår rök då det var väldigt slitet. Jag klippte även snelulgg, den blev inte så jättebred eftersom min frisör trodde den blev snyggast på det viset. Så ingen enorm skillnad men alltid kul med lite förnyelse. Nu saknas bara lite blonda slingor i håret som jag själv ska göra. Bilder kommer imon på klippningen.
BTW så håller jag på att göra en väst på syslöjden som jag sedan ska fästa massa nitar på. Idag hittade jag en identisk på Gina Tricot haha...nu gäller det bara att rappa på lite och bli klar med min på de 90 minuterna vi har en gång i veckan så fort som möjligt. Jag vill ju bli klar och använda min egen innan jag dregglar sönder på den i butiken!

Hasta la vista bebes!


Kommentarer
Postat av: Caroline

låter bra :D

om jag kommer på någon mer fråga sen längre fram så frågar jag dig haha ^^

snygg väst (a)

2009-11-10 @ 23:12:18
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0