MetTheIdols

Hej angels!

Igår blev en fullspäckad dag från topp till tå.
Det blev stan i några timmar och lite stressad shopping, sedan iväg mot Entré för att se idolerna.
Efter de uppträtt skulle de signera och vi ställde oss, eller rättare sagt mosades i en kö. 
Alla security vakterna bara lugn lugn, alla kommer få, ta det lugnt. 20-25 min senare bara sticker idolerna pang bom. En tjej bara, tyvärr, nu är idolerna tvugna att sticka så tyvärr nu blir det ingen mer signering. Hahah tyckte synd om folk som stått där sedan 2-3 timmar innan enbart för att få signerat.
Efter all trängsel där kändes det som man sprungit maraton eller något om man kände längst sin rygg. Jag ska vara glad att jag kan andas lite högre upp när det är så mycket folk men jädrar vad det var trångt.

Efter Entré besöket stack vi snabbt och kollade på en basket match. Sedan hem och käka, kolla Twilight för att återminnas lite inför 2:an och sedan in till stan igen för att se New moon på midnattsbio. Definitivt värt att vara upp till 03.30 igår, filmen var gryyymm!

En rktigt rolig och fullspäckad dag. Idag händer också mycket och det blir ont om tid för plugg = ångest...men de fixar sig. Idag gäller dock i stort sett allt basket :D



Alla fyra är riktigt duktiga men mina favoriter är fortfarande Erik och Tove.

Vem gillar du mest?


Kommentarer
Postat av: Caroline

var det SÅ mycket folk? :o

åh herregud, tror du det kommer va så mkt på söndag när de kommer till jägersro också? ;s



jag dör då (n) jag måste ha Rabihs autograf hah!

2009-11-24 @ 10:44:29
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0