sminkning



Tänkte visa er hur jag blev sminkad på The Studio i onsdag. The Studio är alltså för er som inte vet ett förtag som modell fotograferar alla som vill. Sedan kan folk som varit där värva andra och jag blev värvad och fick komma dit och bli stylad och fotad gratis. Fast bilderna kostar skjortan så det är där företaget tjänar.
Gillar ögonskuggan som jag fick, läppstiftet är mitt eget då jag inte alls gillar läppglans (som jag fick, passar inte i det). Riktigt kul att bli ordentligen sminkad av stylister även fast det egentligen inte verkar så märkvärdigt.

Har du blivit sminkad av en stylist någon gång?


Kommentarer
Postat av: Caroline

tack så mkt :D

2009-11-29 @ 01:32:30
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0