sweaterssweaters

Shopping fynd från helgen. Kunde inte låta bli den här Amerikanska hoodtröja för 199kr (ord. 299, Bikbok). Äger (handen på hjärtat) inte en enda hoodtröja och min första nu blir en riktigt cool en. Funderar också på att införska mig en vanligt svart hoodtröja och pimpa den med nitar. Kan bli bautasnyggt (ni som kräver förklaring för det där ordet, sök er till skåningar haha) det där!
Köpte även en basic snygg grön sticka tröja på Gina Tricot (149) som är lätt att kombinera med andra snygga kläder.



Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ischh... jag som har suktat efter hoodisen så jävla länge men inte pallrat mig till stan för att köpa den :(

fanns det många kvar?;D

2009-11-23 @ 21:34:46
Postat av: paulina

svar Anonym: Ohh jag förstår..japp där fanns många kvar. Det flesta var dock i stora storlekar fast tröjan var väldigt liten i storleken, jag har XL ( de jag såg så fanns där bara XL) i den (vill ha baggy) o brukar nomalt sett ha M i hoodies hehe:P

Hoppas du får tag på den!

2009-11-23 @ 21:53:42
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: naomi&veronica

jättefina

2009-11-24 @ 10:40:17
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0