tomorrow


Bild från The Studio (bilderna dyker upp här en efter en)


Helgen närmar sig och det gillas rejält. Imorgon ska jag och några tjejkompisar PÅ IDOL I MALMÖ ARENA!!! Ska bli riiiiiiiktigt kul, har dock inte skrivit ut biljetterna än, kan undra vad jag tänker med men känns som att om jag skriver ut dem kommer jag tappa bort dem. Men nu tänker jag nu när jag inte skrivit ut dem, tänk om de har försvunnit från min mail.AAAAAA måste skrivas ut nu!!!
Idol är det jag kommer tänka på och se framemot nu när jag nu måste vrålplugga SO inför provet imorgon. Ni vet var ni har mig alltså!

hA DE BäsT!


Kommentarer
Postat av: Caroline

har också SO prov imorgon :(

2009-11-26 @ 20:25:28
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte bara tipsa om min nya tävling där du kan vinna naturtvål!

http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/tavling-tvalar-i-presentforpackning.html



MVH Carolina

2009-11-27 @ 12:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0