38,5....:(



Inte mycket sömn i natt och 38,5 grader i feber för en timme sedan. Känner mig riktigt krasslig men jag ska inte klaga då jag väldigt sällan blir sjuk (TA I TRÄ). Men de är såklart aldrig roligt att vara sjuuuk...sysselsättningen är att ligga och småskratta åt massa inrigningsprogram (typ det enda som visas på tv) där massa ungar under 18 år ringer in och säger heeelt konstiga och fel svar, hahah!
Det börjar på trä....så ringer någon in och svarar skit på dig! Ungefär på sådan hög nivå ligger min humor för tillfället haha.....nä jag orkar inte VAA SJUUUK!! Vill bli frisk...!!

Hur är det med er idag då?


Kommentarer
Postat av: Caroline

usch krya på dig!

min dag har också varit hemsk :(

2009-10-05 @ 18:39:04
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: matilda

Måste bara fråga kännar du några pengar på din blogg? :P



Jag vet att det är en konstig fråga men var tvungen.

2009-10-05 @ 20:03:48
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0