Brilliant



Hej och hå vad jag är smart då! Kom på för 5 min sedan att mamma och pappa har en likadan kamera som jag och har alltså en likadan USB sladd som jag (de använder aldrig sin) så wips så letade jag fram den och nu kan jag helt plötsligt tanka in bilder igen med den sladden (min sladd är fortfarande på vift) wiiiii!

Idag blev det en liten liten runda med Rebecka i stan där vi bl.a. stressade ihjäl oss tills vi upptäckte att jag glömt ställa om min klocka och sedan fick springa runt och leta påse-med-skor då Rebecka korkat nog glömde sin påse med sina nyinköpta skor i på H&M.
Inte så mycket shopping men jag fick däremot med mig snygga fjädrar från Panduro som jag ska göra vrålsnygga fjäderörhängen av och ett lila nagellack...Efter det stack jag in till hallen där jag tränade och gjorde historia.
IDAG tog jag ringen på 3,05 (alltså hoppade upp och nuddade basketringen på 3 meter och 5 cm). Tränar för fullt på att kunna dunka och det närmar sig så smått. WOW asså!
Det är dock inte sluttränat för mig idag, ska snart sticka till Lund och träna med EOS.

Imorgon väntar en överraskning som mamma har för mig, har INGEN aning om vad det är. Blir himla spännande och ni får (precis som jag) reda på vad det är imorgon och jag kommer även visa mina stövlar imorgon (eller kanske kanske ikväll).

hA DE BäsT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header kolla in min blogg

2010-01-14 @ 18:36:58
URL: http://zoobaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0