Hetthetthetträtträtträtt


Nu går det verkligen fort, kvällarna blir allt mörkare och mörkare och vädret blir sämre och sämre...vågar faktiskt uttala mig om att det är höst nu!
Något som garanterat ska införskaffas nu när hösten är här är en pälsväst, vit, brun eller svart vet jag inte men en pälsväst blir det antagligen när jag hittar någon lämplig.
Givetvis ingen av äkta päls utan av fuskpäls, här ovan är några snygga modeller från H&M, Lindex och Bikbok runt 300-500kr/st. Vissa tycker det ser äcklig och fult ut, själv tycker jag det är vrålhett!

Vad tycker du om pälsvästar?


Kommentarer
Postat av: Casandra

ASSNYGGT!

2009-10-04 @ 10:10:59
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0