" Han där uppe" ville inte det...


Bild från min prao på SVT förra året.

Hallå hallå!

Det är torsdag och jag är fortfarande hemma och mår inte riktigt bra, det är helt klart bättre men känner mig inte 100 än.
Det var faktiskt så att jag skulle praoat denna veckan....MEN nu blev jag ju sjuk och kunde alltså inte det men jag timade min sjukdom ändå ganska bra för " han där uppe " ville verkligen inte att jag skulle praoa.
Först fick jag chansen att kanske få världens bästa praojobb i Spanien på en basketklubb, men det blev inget.
Sen bestämde jag hos min tränare, men sen kommer han på att han är utomlands just den veckan.
Sen fick jag akut bestämma på min fasters jobb på en tidning, men sen ringer hon i lördags och säger att hon blivit sjuk och blir tyvärr sjuk hela veckan. Så i lördags (när vi skulle börja praoa på måndag) hade jag ingen prao så därför var det ju nästan lite tur i oturen att jag blev sjuk nu...jag missar ju inget liksom.
Hade jag inte blivit sjuk hade jag typ fått hänga med min mamma eller något på sitt jobb vilket inte är världens roligaste...:P Så nu hoppas jag att jag haft denna sjuk veckan och nu håller mig frisk (brukar nämligen inte vara sjuk så ofta (TA I TRÄ) utan brukar ha en sjuk vecka på hösten "bara").

HA de bäST!


Kommentarer
Postat av: AnnSo

Åh, krya på dig :)

2009-10-08 @ 14:19:35
URL: http://allaroundannso.blogg.se/
Postat av: louise

sv; riktigt tråkigt är det. höhö... missar ju fotograferingen imorn :(

2009-10-08 @ 15:00:59
URL: http://louisehultemark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0