HÅRFEGIS!


Haha hade ingen bättre bild där hela mitt huvud är med och mitt hår syns (relativt) tydligt. Mitt hår är dock lite mörkare nu då det var lite solblekt i augusti.

Jag gillar verkligen mitt hår och är för det mesta väldigt nöjd med det..MEN...det skulle vara kul men en liten förändring...problemet ligger dock hos mig själv. Jag är MEGAFEG när det gäller att expremitera med mitt hår. Har alltid bara klippt topparna, ingen lugg, färgning, slingning eller vad man nu kan göra med sitt hår.
Men jag är dock sugen på lite blonda slingor och snelugg.....tror det kan bli snyggt men sedan kommer den där dumma ångesten fram igen...tänk om det blir skitfult?
 
Då tar det typ 2 år att få normallängd på min snelugg igen (eftersom jag har väldigt långt hår).
 Kanske inte är något jättestort eller speciellt får många med slingor och lite senlugg men för en viss Paulina som inte gjort något alls med sitt hår (hos frisören) på 15 år känns det lite läskigt.

Tror ni jag hade passat i blonda slinog och sne lugg? Eller andra idéer som jag kanske skulle passa i?


Kommentarer
Postat av: louise

PAULINA... håret växer 1-1½ cm per månad, så om du blir missnöjd med sidoluggen(vilket jag tror blir kanonsnygt!) så växer den ut snabbt och du kan bara sätta upp luggen i en klämma eller bara låta den hänga. och snälla slinga håret, det kommer bli skitfint, och det är inte så du färgar det svart och får massa utväxter, utan det är ganska likt din egen hårfärg!

jag har slingat och färgat mitt hår massor av gånger och inget konstigt har hänt;)

2009-10-26 @ 13:46:04
URL: http://louisehultemark.devote.se
Postat av: Anonym

jag tror att pannlugg och blonda slingor skulle bli snyggt

2009-10-26 @ 17:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0