Behöver/vill ha listan!



Ett väldigt mixat kollage men det här är i alla vad jag är ute efter och behöver för tillfället. Sen är jag ju ganska bra på att inte köpa det jag tänkt köpa många gånger men det är ju en annan femma.


♥ Lackleggings
♥ Nytt minneskort till telefonenen (de snodde ju mitt gamla)
♥ Stentvättade jeans
♥ En ny masacara
♥ Jeansskjorta
♥ Pärm med plastfickor
♥ Sporttejp (hahah)

Blir förmodligen en runda på ett köpcentrum på söndag, man kan ju alltid önksa att jag kommer hem med något av det här då. Det är i alla fall vad mina ögon kommer glo efter hehe..:P

Alldeles underbart att det är fredag idag (men det behöver man ju knappt säga).
Det blir mys i soffan ikväll och god mat men nu blir det träning...:D

hA DE BäST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0