Bio sugen...





Just nu är jag väldigt bio sugen då det är många filmer jag vill se....Ett måste är att gå och se "Flickan som lekten med elden", de som sett den säger att den suuuper och eftersom jag verkligen gillade förra (Män som hatar kvinnor) ser jag inget som hindrar mig från att tycka mindre om den här.
Sen är jag BECK fan och äntligen har lite nytt fräscht med Beck kommit, har liksom sett alla de andra avsnitten/filmerna 2-3 ggr.
Fick även ett tips om att "Allt för min syster" skulle vara välidgt bra, Cameron Diaz är med och tycker också den verkar himla bra.
Så nu....vill jag till SF! Möjligtvis bio på fredag då det är studiedag (LOVE STUDIEDAGAR!), ska då bara ragga med någon polare men är nog inte så svårt.

Har du sett någon av filmerna? Eller är du precis som jag och också vill se dem?


Kommentarer
Postat av: Bea

Den sista, "My sister keeper" såg jag när jag var i England i somras, den är verkligen superbra! :D

2009-09-23 @ 11:48:19
URL: http://beasplace.blogg.se/
Postat av: Rebecka

jag diggar den spanska filmen, haha. nej jag vet vilken det är, men ändå, haha.



vi måste se en första tsm, vänta mig annars kommer jag inte in :( , hahaha.

2009-09-24 @ 16:24:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0