JAG SKA SE IDOL LIVE!!!



Såg av en slump att Idol biljetterna släpptes idag på facebook, mitt hjärta började dunka i dubbel takt och jag började direkt skrika och attackera Rebecka att som satt brevid mig vid datorn.

Jag: GÅÅÅÅÅ IN O BOKA, KLICKA, NU, HÄR GE MIG MUSEN! KLICKA!
Hon: För fan chilla!!!!!!
Jag: NAAAAAAJ, du fattar inte hur snaaaaaaabbt de tar sluuut.

Vi gick in och kollade och det fanns inte 4 platser bredvid varandra på de bästa platserna....fanns dock 2 st.
Kollade runt på andra platser och försökte höra vem som skulle med bland kompisarna. Söker igen efter 2 biljetter på de bästa platserna och det är slut.....alltså någon som hunnit köpa de på 5 min före oss.
Rebecka började då haja grejen och vi två blir alldeles stirriga!

Efter samtal hit och dit, väldans massa klick och lite tur har jag nu bokat biljetter till IDOL!
Var tvungen att vänta till efter mitt piano då jag behövde betalsätt från mina föräldrar, var väldigt nervös att de skulle tagit slut men jag hade TUR! Väldigt mycket tur! Det var till och med så att jag och en kompis fick 2 biljetter på de bästa platserna (vet inte varför det fanns det nu och inte innan) och sen bokade jag 3 andra biljetter till kompisar som sitter lite högre upp.
Är så glllaaaauuud!


Idol idol idol! 27 november i Malmö LIVE!! Ska bli sååååå kuul! Minns hur roligt det var för två år sedan i Stockholm!

Har du sett idol Live någon gång ? Eller ska du kanske?


Kommentarer
Postat av: Andrea

iiiiih, ahhh! det ska bli så jäkla kul :D:D<3333

2009-09-15 @ 21:04:07
URL: http://kulezic.devote.se
Postat av: Anonym



Va kul, bara hoppas de är nån snygging o heja på

kram kitt

2009-09-15 @ 22:35:41
Postat av: kitt

va kul bara hoppas de är nån snygging att heja på

kram kitt

2009-09-15 @ 22:37:15
Postat av: Caroline

var kan man boka?!

jag viiiill :D

2009-09-16 @ 13:15:51
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha på min födelsedag!:D

2009-09-22 @ 17:17:01
URL: http://marrifol.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0