KOMMENTERA MERA! ;)


Nu ska jag vara ärlig och gå rakt på sak och säga att jag jag tycker ni är smått katastrofala på att kommentera (gäller inte alla, ni vet vem ni är hahah) , jag ser ju att ni läser min blogg varje dag och då kan ni väl kommentera lite också så jag får veta att ni lever och gärna höra åsiker och annat från er;)
Ni läser förhoppningsvis min blogg för att ni gillar vad jag bloggar om men ni kan alltid kommentera något som ni vill att jag bloggar mer om eller visar upp. Alltid kul med feedback! :D

Skulle väl inte sitta fel att göra mig lite glad och kommentera oftare.

För tillfället kommenterar mannen till vänster om mig här nedan bättre än er.



HAHAHA!

Så ni får jättegärna kommentera mer om det är något ni gillar/inte gillar....berätta! Skriv! Tyck till!

DU där, jag DU som läser detta nu (ja, jag menar dig)...kommentera oftare...det gör både mig och dig så mycket gladare. Jag blir glad av att du kommenterar och skriver vad du tycker och du blir glad över att jag tar till mig alla kommentarer = en bättre blogg.

Nu ska jag inte skriva mer efterom jag vet att det drar i era kommentars fingrar! ;)


Kommentarer
Postat av: andrea

sååå gullig är jag! KOMMENTERAR NU :) ska bli bättre, lovar palleballe! eftersom du är så sööööt :* hihi <3

2009-09-02 @ 20:38:33
URL: http://kulezic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0