ojojoj inget att göra...wow!


I brist på bilder bjuder ja på en minne-väckande bild från OS i somras...jag till höger...

Heej folket!

Onsdag, innebär skola till 12.45, men ändå har klockan dragit iväg till halv fyra, vet i 17 vad jag gjort den tiden.
Idag är en riktigt skön dag då jag absolut inte har någonting att göra nu efter skolan ( sådana dagar är väldigt sällsynta kan jag kan säga)...jovisst matte prov imorgon men känner ändå att jag behärskar det så det blir endast lite mattepluggande, mycket dator, bloggande, kladdkaka och IDOL!!! :D:D:D
OCH så ska jag göra mitt fysprogram (helt tränefri kan jag ju inte vara haha). Låter inte helt fel va?

Ha DE bÄST!


Kommentarer
Postat av: elin

woooho, och jag till höger :D

2009-09-30 @ 16:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0