Träning med annan klubb



Tjenare!

Slapp onsdag idag, inte speciellt många eller ansträngande lektioner men fick ett glädjandet betygsbesked i religion idag...himla trevligt.
Ikväll ska jag träna, men inte som vanligt utan med EOS. Tror inte jag har nämt det här på bloggen men EOS (en klubb i Lund som spelar i damligan) erbjöd mig att spela i deras klubb istället för Malbas (division 1). Men efter mycket tankar hit och dit kom vi ändå fram till att det är bättre att spela i division 1 ett tag innan jag går upp till damligan eftersom vi tror jag kommer utvecklas mer där. MEN vi kom också överrens om att jag ska träna med EOS damliga lag och det ska jag göra idag. Kan inget annat än att medge att jag är lite nervös men det ska bli väldigt spännande och kul och se hur deras träning är och på vilken nivå den ligger jämfört med mitt Malbas lag.
Så vi får se hur det går ikväll...

Ha DE bÄST!


Kommentarer
Postat av: Louise

va kul att du ska börja träna med Eos! :)

E det damer utv. eller?

2009-09-23 @ 19:56:03
URL: http://louiseson.blogg.se/
Postat av: amalia

Nice =) Hoppas det går bra! :)

2009-09-25 @ 07:34:22
URL: http://jineru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0