Långt inne i garderoben

Är själv väldigt chockad över att jag hittade ett par gamla jeans som jag köpte för några år sedan i Ullared haha för 150 spänn kommer jag ihåg inne i garderoben. Då satt de baggy och nu är de slimmade (opps).
 Fett sköna och tycker faktiskt det är ganska snygga också.
Najs najs.....kanske finns fler hemligheter i ens garderob, vem vet?




Heidi Klum T-shirt Malmöfestivalen, väska Italien, väst Vero moda, jacka och jeans Ullared, klocka Ur & Penn, peace armband Glitter, nitarmband ica, pärlarmband Ur & Penn och skor köpta i Halland.


Vad tycks om brallorna som hängt (snarare varit nergrävda) någonstans inne i garderoben?


Kommentarer
Postat av: louise

du var väldigt fin idag :))

2009-09-14 @ 22:18:43
URL: http://louisehultemark.devote.se
Postat av: linnea

söta skor!! var hitta du dom? fanns dom i din storlek? ja har åsså stor fötter :(

2009-09-15 @ 22:21:38
Postat av: Paulina

Svar Linnea: Ja jag blev så himla glad när jag hittade de...jag har storlek 43 och dessa 42:or passade men vad jag minns hade de även några andra 43:or. Märket är Rohde och jag köpte de i en butik i Halland...bor du där i närheten eller för det var en privat butik. Kan kanske lirka fram namnet på butiken på något sätt för har glömt vad den hette, men det hjälper dig ju inget om du inte bor där eller i närheten för det var en privat butik som bara finns där...tyvärr.:D

2009-09-16 @ 14:38:15
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0