IT PROBLEM!


Men min kamera funkar utan några problem alls och tur är väl det...peppar peppar!


Jag vet inte vad det är som hänt mellan mig och tekniken nu på sistonde ?

- Någon stal mitt minneskort i omklädningstummet i skolan
- Jag förstörde USB sladden till min kompis dongel
- Jag har blivit av med min mobilsladd
- Även min Ipod sladd är på vift
Och nu funkar det inte att koppla in min externa hårddisk till någon av datorerna....JAG BLIR GALEN!
Jag brukar aldriiig bli av med grejer....Vad är detta? Vad är felet?


Kommentarer
Postat av: Sassa

Hej gumman!

Häftig vägg du gjort med dina bilder!

Fixade inte Jonas sladden till det trådlösa? Han har nog fler såna sladdar annars, om du behöver!



Sköt om dig och du vet var jag finns!



Kram Sassa

2009-09-03 @ 20:15:14
Postat av: Paulina

svar Sassa: Taaaack, ja de blev himla häftigt ;)

Jojojo de gjorde han, skitbra men ändå att jag lyckades ta i sönder den!!!!!

Dessamma!! ;) Ja vet var ja har dig;)

KRAM KRAM:D

2009-09-03 @ 22:41:44
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0