Beslutsångest!



Hm...hade ju egentligen lovat mig själv att INTE köpa en sådan här skinnjacka (den här modellen) eftersom det är såååå många som har sådana här skinnjackor. Men så hittade jag denna pärlan med nitar och snyggt knäppe längst ner på jackan för 399kr på VILA (erbjudande). Den är ju inte lika vanlig som alla de andra men är ändå såklart en sådana skinnjacka i den modellen alla har.
Jag har ju en "vanlig" skinnjacka (med mudd) som jag använder (även fast jag inte trivs så jättebra i den). Och sedan är det kanske roligare att köpa en annan snygg mer annorlunda vårjacka istället? Den är i bra kvalité (tror det är äkta skinn för har kostat 600-700kr) men den är inte så vårig och dessutom fodrad och ganska varm. Kanske lite sent att köpa en skinnjacka nu...
Stod där med beslutsångest i provhytten så jag köpte den och har 14 dagars öppet köp så....
HJÄLP MIG.

Ska jag lämna tillbaka eller behålla den?


Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry att göra dig besviken, men en äkta skinnjacka kostar åtminstånde 1000 riksdaler. Men en äkta plast har du nog införskaffat dig ;), inget fel med det. Den är apsnygg

2010-04-14 @ 17:12:39
Postat av: STYLEMIND

KUl att du är med och tävlar, det är ju du ju! kände igen dig, du vann min tävling för länge sen, mer än ett år sen. När jag tävlade ut en goodiebag i en tygpåse jag sytt :)



Remember?



BEHÅLL JACKAN!! As-snygg :)

2010-04-14 @ 21:25:51
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Jonna

Behålla! Helt klart.

2010-04-14 @ 21:32:38
Postat av: jones

jag provar gärna om du ångrat dig :P vilken storlek, får mina armar plats hahhaha ?

2010-04-14 @ 22:56:08
Postat av: matilda sawo ( lillen)

DU skaaaaa lätt ha den kvar! super snygg! !

2010-04-15 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0