Early

God morgon!

Då är klockan drygt halv tio och jag har hunnit cykla 3-4 km samt varit hos tandläkaren (enkel mattematik, jag cyklade fram och tillbaka till tandläkaren). Usch, jag hade nästan glömt hur tråkigt och jobbigt det var att gå upp så tidigt på morgonen (7 alltså), fy att börja med det när skolan drar igång, inget man längtar efter direkt.
Har massa att fixa nu sista dagarna här i Malmö så bloggningen kanske inte blir den bästa, men jag ska uppdatera så mycket jag kan.
Håller på att fixa lite med Spotify men varför kommer inte mina spellistor när jag loggar in på min Spotify?!!!! Det är ju just det som är grejen med Spotify, man ska kunna logga in från olika datorer...Ahh, någon som haft samma problem?

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Kim

nej det har inte hänt mig. men du kanske måste starta om spotify eller nåt :P

grym blogg !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0