Första gruppomgången i EM


Bild från Fibas hemsida från matchen mot Litauen
Heeeellloo!

Tjihoo, EM är i fullgång och vi fick en toppenstart på EM i förrgår.
Vi vann över Litauen med 61-55 och jag är jättenöjd över min egen insats då jag gjorde 33 poäng och tog 14 returer. Igår därmot gick det inte fullt så bra, fick stor stryk av ryssarna, dessutom kände jag mig dålig under dagen och det blev bara värre under matchen så fick vila delar av matchen och nu knarkar jag tabletter, ligger på hotellrummet och vilar och dricker massa vatten. Men det var ju trots allt fredagen den 13:e igår, så nu tyder allt på att det ska gå bättre idag!
Vi ska möta Finland som vi har stor chans att slå och som är en jätteviktig match för oss. Vinner vi mot Finland tar vi med oss 2 poäng från denna gruppomgången som kan ha enormt stor betydelse för den fortsatta turneringen. Imorgon är det vår första vilodag så idag är det bara att ge allt och för min del då försöka släppa allt vad förkyldning, halsont och huvudvärk heter för vi ska krossa finnarna!

LET´S GO SWEDEN!

Kommentarer
Postat av: sarah

grattis gumman =) hejar på er <3

2010-08-14 @ 17:17:31
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0