Kort kort

Haaaaallå! EM är i full gång och en snabb summering än så länge är att jag började EM lysande(som jag berättade innan) sedan gick jag och blev sjuk och har inte spelat så jättebra de senaste matcherna, i alla fall inte i anfall. Men nu är jag i stort sett heeeelt frisk och imorgon spelar vi en avgörande plats om kvartsfinal platsen. Vi ska verkligen ge allt för vi ska till kvartsfinaaaaaaaal! Har det hur bra som helst här och kroppen känns okej trots 5 matcher. Har dock inte jättemycket tid för uppdatering här på bloggen men det kommer bli ändring av det nu då en gästbloggare kommer skriva. Så håll koll på bloggen... Nu måste jag sova! Puuuuus och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0