Turnering i Italien men ingen match för mig...


CIIIAAOOO!!

Nu är jag hemma från landslagsturneringen i Italien, men tyvärr så blev det inte så mycket basket för min del då jag fick en bristning i knäet efter första träningen. Så jag fick dessvärre stå över alla 3 matcher för vi vågade inte riskera något för jag MÅSTE verkligen vara hel och frisk nu på onsdag då vi åker och spelar EM i Grekland. Troligtvis var det bara en liten bristning för nu känns det mycket bättre och imorgon ska jag träna.
Italien var trots att jag inte kunde spela riktigt kul och alla i lager är riktigt sköna. Lovar att bilder kommer dyka upp, ska försöka hinna lägga upp innan jag sticker på onsdag.
Landade i Skavstad idag och  har nu kommit till min egna lägenhet som känns helt sjuk! Än så länge så ser här ut som kaos eftersom jag har 4-5 väskor som inte är uppackade utan typ utslängda på golvet eller något i den stilen. Ska ta tag i det nu, har även varit och handlat mat haha, kändes rätt skumt, inte så ofta man går till affären och köper tvättmedel och juice till sig själv, nu kommer det bli en vardaglig sak.

PUSS SNYGGINGAR!

Kommentarer
Postat av: Maggan har sitt eget Hawaii (oftast)

Välkommen hem, i dubbel bemärkelse då!



Så du sticker redan på onsdag den 11/8 till EM och Grekland?

Svettigt värre att vara landslagsstjärna!Hoppas du är frisk nu både från infektionen och knäbristningen.

Håller tummar för att allt ska gå vägen!

Puss & Kram!



Har du internet i lägenheten eller är det via din ipod?

2010-08-09 @ 19:31:08
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: louise

du är så duktig paulina :)

2010-08-10 @ 17:24:44
URL: http://louisehultemark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0