Näst sista dagen i Malmö...

Hola chicas!

Haft en super dag med skratt tårar och svett. Började med att träna någon timme för att sedan glida runt på stan lite, där efter mötte jag upp laget och sa hejdå till alla...Fattar inte riktigt att jag inte kommer träffa dem människorna flera gånger i veckan nu längre som jag är så van vid att göra, usch:( Men jag ska verkligen försöka fixa så att de kommer upp till mig så ofta som möjligt. Där efter käkade jag och min älskade bror varsin väldigt god planka och hade det trevligt. Sedan bar det hem till hans och hans flickväns lägenhet där det blev chips och dipps (tzatziki är ju övernice ju!), lite möbelmontering mys.
Nu måste jag krypa ner i loppelådan som man kan säga här i Skåne (sängen alltså), är en smula trött faktiskt. Hörs imorgon.
Slänger upp dagens outfit (dagens idag alltså) imorgon på förmiddagen.

PUSS!


Gav vår tränare ett fint minnesalbum som en avslutningspresent och hade det treeevligt;)




Restaurangbesök med min bror=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0