Ledighet väntar!

Bild från Mark matchen.
Heeeeej!
En trött Paulina här asså, vår sista match för detta året är nu spelad och det gick bra och slutade med vinst och 18 poäng för min del. Cleo i vårt lag lyckades dessutom nästan med en triple double vilket innebär att man har över 10 poäng(hon hade 29), returer och assist vilket är VÄLDIGT ovanlgit att få. Hon var snopet nog 1 assist ifrån men ändå helt sjukt.
Jag ligger just nu i en extremt skön bäddsoffa hemma hos min as andslagscoach från i somras och Kvarnbys coach. Hon är snäll och låter mig sova här då jag har bokat tåg från Göteborg imorgon bitti. Tyckte det var lite onödigt att åka massa tiotals mil extra upp i landet för att sedan åka neråt igen. Nu har vi några dagars ledighet och det ska bli väldigt skönt, det behövs. Ska också bli jätteskönt att komma hem, saknar alla där hemma.
Ska jag försöka sova nu...Bäst det innan jag ska upp igen.
Lär väl råka ut för tågförseningar imorgon...Men hoppas inte för kommer bli fett LACK!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0