Merry Christmas

GOD JUL MINA KÄRA LÄSARE! Hoppas ni hade en fin jul igår...Jag hade det jättemysigt med släkten här i Malmö och vi åt farmors goda julbord och sedan kom tomten. Det roliga var dock att min lilla kusin (3 bast, yngst igår) bara..."Nä titta, tomten har mask, han har morfars händer. Varför tar du inte av masken?". Haha smart unge det där, men vi gav oss såklart inte utan försvarade tomten att han var på RIKTIGT! ;)

Julaftons outfit har ni ovan och ska även lägga upp mina fina klappar jag fick senare.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: fannnnnttt

paaauuuiis! sexbomb på bilden hihi , vet någon som hade gillat den ;)

hoppas du har det skönt hemma, synd att jag inte är där :( pussss på dig, vi SKA ses snart! <3

2010-12-27 @ 19:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0