X-MAS

Bild från Shoppingandfashion.
Nu i ens lilla lägenhet blir det ju ingen julgran men lite julstämning med julpynt vill man ju ändå ha. En av tre adventsljusstakar är uppsatta (de andra två var sönder så ska bytas i affären) och sådana här bokstäver hade också varit nice att ha i lägenheten. Ganska coola faktiskt...Finns på Clas Ohlsson och ska bara kosta runt 50 lappen. Ska se om jag hittar de imorgon när jag efter ett besök på riksdagen med klassen ska stanna kvar i Stockholm och shoppa lite.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej :) Tänkte bara tipsa om en tävling jag har i min blogg just nu där man kan vinna fina och omskrivna smycken!



Om du inte är intresserad ber om jag om ursäkt för detta inlägg och önskar dig en fortsatt trevlig dag :)



Kram!

2010-12-02 @ 13:11:13
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0