Jag har fått en fanclub!



En väldigt trevlig match idag, det blev vinst med ca 15-20 poäng, personligt poängrekord och jag har även fått en fanclub.
Riktigt kul faktiskt, petade i hela 45 poäng idag vilket innebar personligt rekord.
Det gjorde även att ett gäng småkillar bildade en liten fanclub till mig haha och ville krama mig och ha min autograf efter matchen.
Ena killen ville till och med att jag skulle signa hans boll..hahah...ja bara öm...skämtar du? Dessvärre var ingen penna tillhands men har ändå en känsla av att de där killarna kommer hänga efter och dra och rycka i mig haha.
Himla sött och hoppas på att kunna utnyttja det lite extra i SM (som spelas på hemmaplan) och hoppas då kunna få lite extra stöd från dessa grabbar haha
Känns komiskt...men så här, fast 100 gånger större kan det bli i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0