THE WORLD



En väldigt mäktig och känslosam låt med många av de stora världsartisterna som har gjort en ny version av Michael Jacksons "We are the world" och sjunger för katastrofen i Haiti.
Miley Cyrus, Michael Jackson, Keri Hilson, Justin Bieber, Toni Braxton, Usher, Pink, Jamie Foxx, Celine Dion, Jennifer Hudson, Janet Jackson, Lil Wayne, Fergie, Akon, Kanye West, Snoop Dogg & Nicole Schwerzinger är bara några av alla världskända artister som är med och ställer upp och sjunger.
We are the world!


Kommentarer
Postat av: ida

sv: visst är den, kostade bara 39 kr på h&m..



Ja jag tror jag har sett den på glitter!

2010-02-17 @ 21:59:40
URL: http://didys.blogg.se/
Postat av: ida

Hej!

Jag har gjort ett inlägg på min blogg där jag har länkat och skrivit en liten kommentar kring mina favoritbloggar, din var en av dom!

Kika gärna in och kolla hur jag beskrev din blogg blandat med mina egna åsikter :)

Ha det bra, kram på dig!

2010-02-18 @ 15:54:12
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0