GULDBRONSGULDBRONS!



Avbröt mitt Vänner tittande igår kväll när pappa plötsligt utbrister - SHIT, OJ OJ OJ, PALLE DETTA KAN BLI BRA!!!!
Sprang till TV:n och sedan satt jag där och följde den sista kvarten av det spännande skidloppet.
SHIT asså, det var verkligen häftigt att se och var spännande ända ut i stortån, fy fan vad bra jobbat av svenskarna. Guld OCH brons, och vilket samarbete! Helt sjukt men så himla kul!
Men det roliga tycker jag också är att se at Sverige blir så gemensamt, det är VI som tar guld, VI som tar brons och alla gläds, oavsett om man bor i Malmö eller Kiruna.
Ja asså det var verkligen så himla kul, jag är värsta OS freak...Är nästan bud på att gå upp 06.00 imorgon och se ishockey matchen Sverige-Finland, hur weird är inte det?


Kommentarer
Postat av: Sarah

fan vad dukitiga dom var hehe kollade på det i går =)

2010-02-21 @ 15:48:55
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0