Centralen

Heeellllo!!!

Har varit väldigt frånvarande nu som ni säkert märkt men har ju som jag berättat varit på landslags läger och nu varit iväg och spelat Baltic Cup med landslaget. Kommer lägga upp bilder och berätta mer om det sen!
Sitter förtillfället på Centralen i Stockholm och väntar på mitt tåg till Malmö som för övrigt kommer om en evighet.
Sitter med mina lila magic vantar och knappar på tangetbordet för det är satans kallt asså, man fryser fingrarna av sig här i kylan. Ibland är det bekvämt att man bor där nere ändå.
 Ska snart bege oss (jag och Jonna, en anna Malbas tjej) till ett fik här på Centralen och äta något. Sedan väntar 5 timmars underbar tågresa.

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0