januari-mars


Sommaren är alltid rolig och det ska smittas av till de trista månaderna nu.


Skolbuss 07.15 idag (gud vad jag har klagat över det idag hahah men måste ta ut min ilska lite), skola till 15.30 och sedan träning och jag var väl hemma vid si sådär 20.00.
Vi har gått två dagar i skolan och vi har redan fått 5 läxor och 1 prov, känns sådär om man ska vara ärlig.
Jag och min kompis kom fram till att januari - mars är de tråkigast månaderna på året (långt ifrån sommaren, inte jul, kasst väder och allmänt tråkigt) och nu när plugget, tidiga morgnar och vardagen drar igång känns det inte jätteroligt att ha det framför sig. MEN nu när man har facit i hand (januari- mars är brukar vara väldigt tråkigt) är det ju bara att göra något åt det. Positiv inställning, vardagskul och komplimanger/tankar om hur bra man har det är svaret och kommer garanterat göra allt mycket roligare.

Någon mer som känner att den här januari-mars trisheten börjar komma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0