Tjuvlyssnat

Den där Avatar filmen verkar ju riktigt läskig....


Avart 3D
Biograf, Stockholm
Två tjejer ~16 är på väg ut från efter filmens slut och pratar om filmen som har varit i 3D.
Tjej 1: Fan vad bra den var! Tänk om det skulle vara så i verkligheten också.
Tjej 2: Vadå?
Tjej 1: Ja, tänk om allt skulle vara i 3D!
Tjej 2: Men…
Tjej 1: Skitläskigt ju, allting skulle kännas som om det var jättenära.


En äldre vän till mig sa också något riktigt korkat för någon dag sedan.


Vännen i telefon till mig
Vännen: Hej Paulina har du din tränares nummer?
Jag: Ja det är klart, varför vill du ha det?
Vännen: Jo han smsade mig och jag vill ringa upp han och snacka.


Haha jag bara to complicated to explain (för honom) ;)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Stackare som haft kräksjukan! :S

Det är bland det värsta man kan ha tycker jag.



Jag skulle se ut som en dvärg bredvid dig :D

Vad gör du? Vilar?

2010-01-28 @ 14:21:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Maggan i Kamala

Hahaha....åh, vad han e korkad...fast han har egen mobil...kanske flera stycken? Man kan tro han just fått en i julklapp!

Ja, det är mkt teknik ni ungdomar nästan får i modersmjölken...mkt tekniskt som ni bara tar för givet.....fast jag e gammal e jag inte så korkad som din farsa när det gäller sms o mobil. Det kan du hälsa honom....HEHEHEHEHE....;-)

2010-01-28 @ 14:30:41
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Leia ♥

Ja, det är sant. Dessutom måste man trivas med sig själv och sin längd eftersom det inte går att göra något åt det. :)



Skönt med vila, här blir det snart att gå över till pappa och hjälpa honom att flyttstäda.

2010-01-28 @ 15:41:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: fannnnyyy

HAHAHAHAHA MEEEN BENGGGAAAAN DÅ HAHAHAHAH :D

2010-01-29 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0