Tudeloou!



Tudeloou!
 Here I am, tillbaka efter bilfärd hit och dit och match mot Marks BG.
Förlorade med retliga 7 poäng men tog igen ett underläge på 22 poäng. Är dock inte nöjd över min insats men tanke på att jag legat hemma med vinterkräksjukan denna veckan så får det väl vara okej.
Är trött men vill inte sova för vill inte att det ska vara söndag när jag vaknar. Lördag passar så bra och får gärna hålla på ett tag...Imorgon blir det nämligen vrålpluggning och dessutom har jag lovat min kompis att gå på bio så det måste jag hinna med. 3 prov denna vecka....hjälp asså, men har faktiskt bra koll på 2 av dem, men det tredje......puh, det ska vi inte snacka om.

hA De bäsT!


Kommentarer
Postat av: ida

fan att ja inte titta på matchen, men gött att marbo vann ;) haha!

2010-01-31 @ 11:36:57
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0