2:a


Hahah...!

God morgon!

Jag är uppe förvånadsvärt tidigt idag, anledningen till det är för att jag ska in och träna (som pricken över i:et glömde jag min cykel hos en kompis i förrgår så får gå ner till bussen, typ 2,5km) och sedan käka lunch med hela Malbas f94 och sen efter det blir det till att jobba på American days på Jägersro. 
KOM DIT! Det blir underhållning med massa musik, streetbasket, breakdance, tjejhörna, tävlingar, mat och massa annat. Börjar 17.00 på Jägersro! 
Nu måste jag rusa...


hA DE BäsT!

Ps. Eclipse igår var bra, inte wow men absolut sevärd. Dessvärre så stängdes hela filmen av när det var 5 min kvar (som mest spännande) och var av i 10min. Men vi fick en gratis biobiljett som ersättning så det var det värt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0