Precis varit och jobbat på jägersro(eller ...

dsc02054 (MMS)

Precis varit och jobbat på jägersro(eller snarare hängt där eftersom det är typ det vårt jobb består av) och spelat lite basket o haft det trevligt. Nu ska jag sova för att imorgon gå upp och packa sjukt mycket eftersom vi ska till stugan nu en månad o under den tiden ska jag även på landslagsturnering/läger plus att jag ska lämna lite grejer i södertälje inför flytten så det blir verkligen till att packa imorgon. Måste också tillägga att jag har fått tillbaka min mobil från lagningen (lycka!) så nu fungerar den igen. Måste också säga HERREGUD VILKEN FOTBOLLSMATCH,stackas ghana asså men kul och spännande slut för oss tittare hehe...:) Nu ska jag sova,natti!:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0