Tomorrowtomorrow



Heeej!

Imorgon kommer mitt älskade lag upp till mig här i stugan och det ska verkligen bli skitkul. Kommer också göra att bloggningen nog kommer bli lite sisådär.
Har varit och handlat och förberett lite idag. Tog oss även en sväng till hallen och tränade. Ikväll blir det fotboll ! ! ! Sjukt att man kan tycka det är så kul även fast fotboll i sig är riktigt bull att spela själv.
Kanske är det för det för att man själv spelat ett sådant stort mästerskap (dock inte VM utan EM förra året fast på ungdoms sidan) och EM iår närmar sig också för vårt landslags del...Dessutom åker åker jag med landslaget till Frankrike och spelar en träningsturnering där om 1 vecka. Ska bli riktigt kul!

hA DE bäsT! 




Kommentarer
Postat av: sarah

hej hur är det gumman ?? kan jag få din kodd mall

2010-07-09 @ 22:22:15
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0