Två underbara dagar

Släpper en bildbomb här med bilder från de två senaste underbara dagarna med tjejerna (mitt Malbas f94 lag) här i stugan. Böjd upp alla hit och det blev riktigt lyckat, vädergudarna var dessutom på vår sida så vi kunde utnyttja vår badmöjlighet här till fullo.
Har haft sjukt kul och vi har gjort allt från att ha jagat insekter till att trillat i vattnet med kläder (vissa av oss).
Kommer sakna de här gänget sjukt mycket när jag flyttar men jag ska försöka träffa dem så ofta som möjligt...


Nyankomna till stugan.


Cupcakes som mamma hade bakat.


9 + fotograf = 10 =<3


Vi har två surfingbrädor som man kan ha sjukt kul med i vattnet.


Simmade ut till en liten ö som vi har här bara en bit utanför vår vik. Gick hur bra som helst tills fiskmåsarna tog över ön och skrämde bort oss.


Myggredo (klädsel + myggspray överallt) och fullständigt normala.


En liten tur med lilla motor/roddbåten.


Stekare!


Teamwork!


<3


100% orginal.



Yey!


Våra smeknamn mini och spider (jag) har sina förklaringar...


Vår båt.


Mysigt snack på kvällen med massa känslor...

...och mycket tårar.


Sen har vi ju stadsflickor i laget som tror man kan åka ut med kläder och skor på en ostabil surfingbräda där det finns vågor (och med en lite lurig tjej som styr brädan) UTAN att trilla i...Givetvis lyckades dem inte och ska försöka lägga upp filmen på det senare om det går för det var bland det roligaste jag skådat haha ;)


Älskar er!



Kommentarer
Postat av: sarah

aa da tack för tipset gumman =)

häliga bilder =) hehe allt bra da ??

2010-07-11 @ 15:50:12
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: sarah

jo bra tröt bara hehe har du msn ??

2010-07-11 @ 21:49:35
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: matilda sawo

taack för allt pauuiiss <3

2010-07-12 @ 10:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0